5 טיפים למכור יותר אונליין

מאת: מערכת שיפט דיגיטל

כבעל חנות וירטואלית המטרה שלך היא למכור, והרבה. כמוך ישנם מאות ואולי אלפים שמקווים לעשות את אותו הדבר והם גם מקדמים מוצרים דומים (אם לא זהים). כיצד תוכל לבדל את החנות שלך כדי למכור יותר? מה אתה יכול לעשות כדי שאנשים יסמכו על החברה שלך ויתנו לך את כספם?

5 טיפים למכור יותר אונליין

יש הרבה דרכים לשפר את ביצועי המסחר האלקטרוני שלך אבל אי אפשר לכסות הכל בפוסט אחד, כך שתקרא להלן 5 הטיפים החשובים ביותר למסחר אלקטרוני שיכולים למעשה להוביל ליותר מכירות ומשתמשים מרוצים.


#1 עזור לאנשים לסמוך עליך


השלב החשוב ביותר בתהליך 'מכירה מקוונת' הוא לגרום לאנשים לסמוך על העסק שלך ועל האתר שלך ואפשר לבנות אמון על ידי:


שימוש ב- SSL - רוב אתרי המסחר האלקטרוני משתמשים ב- SSL לחלק החנות בלבד; במקום זאת עליך להשתמש ב- SSL מורחב בכל אתר האינטרנט שלך. SSL מורחב מלבד מתן חיבור מאובטח בין המשתמשים שלך לאתר הוא גם דרך למשתמשים לאמת את זהות העסק שלך מכיוון שכדי לקבל SSL מורחב עליך להוכיח שאתה גוף עסקי אמיתי.


הצג את הסמכת העסק שלך - כל פרט שתוכל למסור למשתמשים המוכיח כי העסק שלך חוקי יגדיל את האמון. אם אתה עסק בארה"ב למשל, הרשמה בלשכת Better Business Bureau (BBB) ​​היא דרך מצוינת להראות למשתמשים שאתה חוקי.


ביקורות ממערכת צד שלישי - דרך נוספת לבסס אמון היא להציג ביקורות (או המלצות) מהלקוחות שלך. עדיף אם הביקורות הללו יהיו במערכת צד שלישי כמו (טריפ אדוויד, ילפ, ivouch וכו ') כך שהם ייראו משכנעים יותר. אם תחליט להשאיר את הביקורות האלה באתר שלך וודא שאתה כותב את שם הלקוח ופרטים כיצד משתמשים יכולים לפנות אליהם ולאשר את הביקורת או לשאול שאלות.


#2 תוכן מקורי


מלבד אמון, גורם חשוב נוסף שיגרום לאנשים לרכוש מחנות המסחר האלקטרוני שלך הוא התוכן שלך. אם התוכן שלך מקורי וייחודי זה לא רק ייתן לך דחיפה נוספת ב- SEO ובדירוג אלא הוא גם ישכנע את המשתמשים לעשות את השלב הבא ולהמשיך לקופה.


בתוכן מקורי אני מתכוון לכותרות מוצר ייחודיות ומדויקות, תיאורי מוצרים שימושיים ומושכים, תמונות באיכות גבוהה של המוצרים בזוויות שונות, סרטונים קצרים (אם רלוונטיים) וכל דבר אחר שיכול להפוך את מצגות המוצר שלך למקצועיות יותר.


#3 אתה צריך להתאים למובייל גם אם אתה לא מבצע מכירות מהנייד


בניית אתר ידידותי לנייד אינה אופציה בימינו אך היא הכרח. לאחרונה הודיעה שופיפיי כי 50.3% מכל תעבורת המסחר האלקטרוני מגיעה מניידים מה שנותן אינדיקציה טובה לגבי חשיבות הנייד עבור חנויות מסחר אלקטרוני.


גם אם אינך מצפה לבצע מכירות ישירות מהנייד בגלל אופי המוצרים או השירותים שלך, עדיין עליך להיות בעל נוכחות נאותה ומקצועית בנייד.


אנשים משתמשים בניידים שלהם כדי לחפש תוך כדי תנועה והם עשויים להמשיך בחיפושים בטאבלטים או במחשבים שולחניים. אם אין לך אתר ידידותי לנייד אז אתה מאבד לקוחות מול מתחרים שיש להם אתרים מותאמים לנייד.


בהתאם לאופן פיתוח חנות המסחר האלקטרוני שלך, יש לך מספר אפשרויות לנייד, אך החשוב ביותר הוא לוודא שחוויית המשתמש בנייד מותאמת (טעינה מהירה של אתרים, כפתורים גדולים, ללא גלילה שמאלה וימינה, לא יותר מדי מידע על המסך וכו ').


#4 מדיניות ברורה ושאלות נפוצות


לפני ביצוע רכישה, ייתכן שמשתמשים ירצו להציג את מדיניות ההחזרות שלך, מדיניות הפרטיות, מדיניות המשלוחים, לכן וודא שלא רק שקל למצוא את המדיניות שלך, אלא שהם גם ברורים וקלים להבנה.


מלבד המדיניות אתה צריך גם דף שאלות נפוצות על מנת לספק תשובות לשאלות שיש ללקוחות על תהליך הרכישה ועל החברה שלך באופן כללי. נסה לחשוב אילו שאלות לקוחות יכולים לשאול וגם להשתמש בנתונים שיש לך ממיילים וממקרי תמיכה אחרים.


#5 אל תשכח את הלחצן 'הוסף לעגלה'


הטיפ האחרון של מסחר אלקטרוני הוא לא לשכוח את הלחצן 'הוסף לעגלה'. כשאנשים גולשים בחנות המסחר האלקטרוני שלך וודא שהלחצן 'הוסף לעגלה' או 'קנה אותו עכשיו' נמצא במקום בולט, שקל לזהות אותו.


האם לגרום לכפתורים שלך להיראות כמו כפתורים והשתמש בצבעים המבדילים אותם משאר התוכן. צפה ב- ebay ושימו לב כיצד הלחצנים 'קנה עכשיו' ו'הוסף לסל 'ממוקמים במיקום בולט ליד הפריטים למכירה.


סיכום


ישנם טיפים רבים למסחר אלקטרוני שיכולים לעזור לך להגדיל את המכירות אך לדעתי 5 הטיפים שהוסברו למעלה הם בגדר חובה. הצלחת מסחר אלקטרוני תלויה באמון, באיכות המוצרים ובשירות לקוחות וזה צריך להיות החשש העיקרי שלך.

להצטרפות