מה חדש?
מערכת פניות
ייעלנו עבורכם את מערכת הפניות עבורכם. מהיום יותר קל לתת שירות ללקוחות שלכם.
עמוד סטטוס הזמנה
עם מייל אישור ההזמנה, הלקוחות של החנויות הוירטואלית יקבלו לינק לעמוד סטטוס הזמנה ויוכלו להתעדכן לבד ולהוריד חשבונית. ללא צורך בקשר עם נציג מטעם העסק.
טקסט אישי במייל אישור הזמנה
מייל אישור הזמנה כבר לא חייב להיות גנרי. כנסו להגדרות והוסיפו טקסט אישי שיגיע ללקוחותיכם עם כל אישור הזמנה.
ריבוי קבוצות למוצר
מוצר כבר לא חייב להיות שייך רק לקטגוריה אחת. הוסיפו או ערכו מוצר קיים ושייכו אותו לכל הקטגוריות הרלוונטיות.
שיפורי ביצועים
מהיום כלל לקוחותינו יהנו מהאופטימיזציה שביצענו למערכת. השתמשו באלמנטים שעיצבנו עבורכם ותקבלו ציון של 90+ בגוגל
תשלום בפייבוקס ללא מסוף
ביקשתם וקיבלתם! הוספנו עבורכם גם את האפשרות לקבל תשלום באמצעות פייבוקס - ללא צורך במסוף אינטרנטי.
תשלום בביט ללא מסוף
שמחים לעדכן את המנויים לחנות אינטרנטית שהוספנו עבורכם אפשרות לקבל תשלום באמצעות ביט - ללא צורך במסוף אינטרנטי.
אנליטיקה מובנת
החל מהיום כבר לא צריך שירות חיצוני לדעת כמה כניסות היו לאתר שלכם :) היכנסו לפאנל הניהול והנתונים ותהנו.
מינימום הזמנה
החל מהיום לקוחותינו הרשומים במסלול חנות אינטרנטית יכולים לקבוע סכום מינימום עבור הזמנה.
60 אלף אייקונים
שמחים לעדכן אתכם שהוספנו לפאנל ניהול כ60 אלף אייקונים לבחירתכם. האייקונים מתאימים את עצמם לצבעי האתר באופן אוטומטי וללא הגדרות מראש.
כפתור וואטספ צף
הוספנו עבור כלל לקוחותינו אפשרות לכפתור וואטאפ צף ללא תוספת תשלום. עכשיו יהיו קל יותר ליצור איתכם קשר :)
וריאציות חכמות
המוצרים שלכם נהיו חכמים יותר! לקוחותינו המנויים במסלול חנות אינטרנטית יכולים להוסיף וריאציות חכמות לכל מוצר קיים.
טעויות נפוצות של בעלי חנויות וירטואליות
מאת: מערכת שיפט דיגיטל
תעשיית המסחר האלקטרוני צומחת בקצב מסחרר והיא תמשיך לגדול בעולם שלאחר הקורונה ככל שיותר ויותר אנשים רוצים לקנות באינטרנט ולקבל את המוצרים נשלחים לסף דלתם. לא פלא שיש מספר הולך וגדל של סטארט-אפים בתחום המסחר האלקטרוני.

גידול זה נובע בעיקר מהזמינות של האינטרנט והמחשבים לחלק הגדול יותר של האוכלוסייה שכל אחד יכול להקים את עסק המסחר האלקטרוני שלו. אתה אפילו לא צריך לרכוש מלאי. פתיחת עסק מסחר אלקטרוני היא קלה, אך נדרשת לא מעט מאמץ כדי להפוך אותו לרווחי. להלן רשימת חמש הטעויות הנפוצות ביותר שעושים עסקי מסחר אלקטרוני חדשים שהייתם רוצים להימנע מהם.
סקר שוק לא מספק
הטעות הגרועה ביותר שעסק מסחר אלקטרוני יכול לעשות היא להקים את העסק מבלי לבצע סקר שוק הולם. סקר שוק חשוב לעסקי המסחר האלקטרוני. אתה לא יכול פשוט לעמוד במקום אחד בבריכה ולחכות שהדג יגיע. אתה צריך למצוא את הדג בעצמך ואז לפתות אותו לתוך החכה שלך. צריך לחפש לקוחות בשוק הנישה שלהם, למשוך אותם באמצעות קמפיינים תקשורתיים ופרסום, להציע להם הנחות ומבצעים. בלי לקבל מידע שוק הולם מהמחקר שלך, אי אפשר לשמור על שגשוג העסק שלך.
חנות לא מאובטחת
בשל הגידול העצום בפשעי הסייבר אנשים מודאגים מהאבטחה המקוונת שלהם, אם כי כמה מסחר אלקטרוני עדיין לא מתייחס לזה ברצינות. האתר שלך חייב להיות מאובטח באמצעות תעודות SSL ולהתקין את תוכנת ההגנה מפני הונאה. אבטחת האתר שלך צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך מכיוון שהיא לא רק תשפיע על החנות שלך אלא גם המידע הפרטי של הלקוח עלול להיות דלוף ושימוש לרעה. במקרה כזה, תישא באחריות וייתכן שתחויב בסכומים כבדים במקרה של תביעות משפטיות.
לא להתמקד את הקהל הנכון
כל עסק צריך למקד את הפרסום שלו במדיה לקהל הנכון. אם תמקד לאנשים שאינם דורשים את המוצר, תמשיך לבזבז את זמנך ומשאביך. זה הכרחי שבמהלך המחקר השיווקי שלך תמצא אנשים שיהיו מעוניינים לקנות את המוצר שלך. לדוגמה, אם תמשיך לשלוח את הפרסומות שלך על מזון לחתולים לאדם שאלרגי לחתולים, אתה לא רק תעצבן אותו, אלא גם תבזבז את הקמפיין שלך שיכול היה לשמש ללקוחות פוטנציאליים. לא משנה עד כמה איכות המוצר שלכם טובה, אם לא תפנו לקהל המתאים, העסק שלכם יירד תוך מספר חודשים.
אתר מסובך לשימוש
האתר או האפליקציה שלך הם החנות של שהלקוחות היו מבקרים בה. חשוב שהלקוחות ירגישו רצויים ויוכלו לדפדף בקלות בין המוצרים שלכם. אם לא תהפוך את האתר שלך לידידותי וקל לשימוש, הלקוחות יפסיקו בקרוב לבקר בחנות שלך. הכרחי לעסק שהאתר לא יהיה מורכב מדי. סווגו מוצרים בצורה מתאימה, שימו מסננים וטווחי מחירים, הוסיפו מידע תקף ומלא. אם לא תעשה זאת, אל תצפה שהעסק שלך ישגשג שכן נכסים דיגיטליים חשובים לצמיחת העסק.
שירות לקוחות גרוע
תנועת הלקוחות בחנות המקוונת או באתר האינטרנט שלך תלויה באופן שבו אתה מתייחס ללקוחות שלך. סקר עם לקוחות מקוונים מעלה שרוב האנשים לא קונים מאותה חנות אם יש להם שירות לקוחות גרוע. שירות לקוחות כולל היבטים שונים של עסקי מסחר אלקטרוני. שירות לקוחות לקוי עשוי לכלול דחיית החזרות והחלפות בהזמנות שגויות, ללא נציגי שירות לקוחות, יחס לקוי של נציגי שירות הלקוחות, אי מענה לשאלות וכו'. בעיות אלו עלולות לעלות לך לקוחות רבים. אתה יכול לפתור את הבעיות האלה על ידי אפשרות צ'אט חי 24/7 באמצעות ווטסאפ כדי לענות על שאלות. הכינו מערכת הנחיות ותנאים והגבלות למדיניות ההחזרות ויידעו את הנציגים.
סיכום
תעשיית המסחר האלקטרוני עשויה להרוויח מיליונים עבור אנשים מסוימים בעוד שאחרים פושטים רגל. הכל תלוי בכישורי הטיפול העסקי שלך כיזם. אנו מקווים שמאמר זה יעזור לך להימנע מהטעויות הנפוצות הללו.
אנו בשיפט דיגיטל נשמח לעמוד לצדך ולספק לך את כל הכלים הנחוצים להצלחת העסק המקוון.