טיפים לקידום אתרים עבור מתחילים

מאת: מערכת שיפט דיגיטל

למרות מה שאולי שמעתם, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא יותר מסתם הוספת מילות מפתח לתוכן האתר שלכם. קידום אתרים מספק את המידע הרלוונטי ביותר לשאילתת חיפוש מקוונת של משתמש ופועל לשיפור מאמצי השיווק הדיגיטלי של החברה שלך.

טיפים לקידום אתרים עבור מתחילים

בעוד מפה לאוזן היא דרך מצוינת להשיג עסקים חדשים, חשוב גם לא לשכוח את אותם צרכנים שמשתמשים בגוגל כדי למצוא שירותים שאתה עשוי לספק. מכיוון שיש יותר מ-200 גורמים שמשפיעים על הדירוג של האתר, עדיף לשכור מומחה קידום אתרים כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך בהתאם. בינתיים, ניתן לקרוא על טכניקות קידום אתרים מהירות שהחברה שלך יכולה ליישם בעצמה כדי להניב תוצאות טובות יותר בחיפוש אורגני.


טיפ מס' 1 לקידום אתרים:

בצע אופטימיזציה לחיפוש מקומי , צור דף " גוגל לעסק שלי " (בחינם) עם הכתובת, מספר הטלפון, שעות הפעילות ופרטי החברה הרשומים בו. אם היה לך בעבר חשבון עסקי ב-Google Places, הוא כבר שודרג אוטומטית ל-Google לעסק שלי. זה מאפשר לחברה שלך לשלוט במה ש-Google מציגה למשתמשים בתוצאות החיפוש ומקלה על מציאת המיקום של החברה שלך במפות Google . אתה גם יכול להגיב לביקורות של לקוחות, לפרסם תמונות ולקבל תובנות לגבי האופן שבו אנשים חיפשו את העסק שלך דרך Google.


טיפ מס' 2 לקידום אתרים:

צור פוסטים עשירים במילות מפתח בבלוג. אלגוריתמי חיפוש נועדו לחקות את האופן שבו בני אדם מקיימים אינטראקציה עם מנועי חיפוש כדי למצוא את מה שהם מחפשים באינטרנט. על ידי פרסום קבוע של תוכן חדש לאתר החברה, בוטים של גוגל יסרקו ויוסיפו אותו לאינדקס לעתים קרובות יותר. מכיוון שתוכן טרי מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש ודפים בעלי דירוג גבוה יותר זוכים לצפיות רבות יותר, זה רעיון חכם להתחיל להשתמש בבלוג של האתר שלך על ידי פרסום מידע ענף רלוונטי שהצרכנים שלך מצפים למצוא.


טיפ מס' 3 לקידום אתרים:

קישור בין דפים וקישורים פנימיים משמשים כדי לספק לצופים ניווט קל ולעודד אותם לחקור יותר לתוך האתר שלך. כפי שאתה יכול לראות בפוסט זה בבלוג, קישרתי את המונח "קידום אתרים" לדף הבית שלנו. אם זה היה פוסט בבלוג על פרסום מקוון , הייתי מקשר לדף הזה. קישורים נכנסים הם גם חזקים מבחינת קידום אתרים מכיוון שהם משפרים את האמינות של האתר שלך. זה לא אומר שדירוג ראשון בגוגל תמיד תהיה התוצאה, אבל קבלת מקורות יקרי ערך אחרים לקישור לאתר החברה שלך יועיל לדירוג שלה.


טיפ מס' 4 לקידום אתרים:

דירוג של פרופילי מדיה חברתית הם בין התוצאות המובילות בחיפוש אחר שם מותג או חברה ספציפיים. כל חשבון חשוב לגוגל, ואנשים שמחפשים את המוצרים או השירותים שלך רוצים את האפשרות להכיר יותר את המותג שלך. ודא שפרטי ההתקשרות עדכניים ושאתה מפיץ באופן עקבי תוכן חדש לכל גורם חברתי. הקפד גם לכלול תגי האש תג (#) בפוסטים מכיוון שניתן להשתמש בהם כדי למצוא תוכן הקשור לנושאים ספציפיים. אסטרטגיה זו מגדילה בסופו של דבר את כמות הפעמים שהדפים העסקיים שלך מוחזרים בתוצאות חיפוש שונות.


טיפ מס' 5 לקידום אתרים:

אופטימיזציה של תמונה נעשה שימוש בתגית alt כך שלקויי ראייה יודעים למה מיועדת התמונה. הכללת תגיות חלופיות בתמונות היא דרך קלה נוספת עבורך לשפר את מיקום הדירוג של האתר שלך. תמונות עם תגיות alt נוטות יותר להופיע במנועי חיפוש מבוססי תמונות, כמו Google Images, ומקור טוב לקבלת יותר תנועה אורגנית לאתר שלך.


אתרים הבנויים בפלטפורמת שיפט דיגיטל נותנים לכם את כל הכלים שאתם צריכים כדי לקדם את האתר שלכם, הצטרפו עוד היום!

להצטרפות