החשיבות של מהירות טעינת דפים

10/10/2021

בעלי אתרי סחר עסוקים כל כך בתפעול העסק שהם מתעלמים ממה שהופך את השימוש באינטרנט לכל כך פופולרי: מהירות. בעוד שחלק מבעלי העסקים יוצרים אתרים מלאים באלמנטים גרפיים גדולים ומשוכללים, הגולשים עוזבים מכיוון שלקח זמן רב מדי לטעון את האתר. אל תתנו לזה לקרות לכם.

החשיבות של מהירות טעינת דפים

אופטימיזציה למהירות דפי אינטרנט


אופטימיזציה למהירות דפי אינטרנט צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל בעל אתר. מהירות האתר משפיעה באופן דרמטי על קידום אתרים של האתר (אופטימיזציה למנועי חיפוש) ועל שיעור היציאה מדף הכניסה. שיעורי העזיבה מחושבים כמספר ההפעלות של עמוד יחיד למשך אפס שנייה חלקי המספר הכולל של הפעלות הדף באתר שלך. מספר גבוה של כניסות לדף אפס בשניות אומר שאנשים לא מחכים שהאתר שלך ייטען לפני שהם עוזבים.


Google  מספקת כלי שנקרא PageSpeed ​​Insights המאפשר לך לראות כיצד הוא מתייחס למהירות אופטימיזציית הדף של האתר שלך. לא משנה אילו כלים אחרים עשויים להצביע (כגון אלה שמספק מארח האינטרנט שלך) מכיוון שתוצאות אלו קובעות כיצד Google מחשבת את דירוג הדפים עבור קידום אתרים.


אופטימיזציה למהירות טעינת דפים


לאופטימיזציה של מהירות טעינת דפים מוצלחת, עליך לבדוק את הגורמים הבאים:

• תמונות לא אופטימליות

• הקטנת גודל הקובץ

• יעילות מארח אתרים

• השימוש באפליקציות, כגון Flash

• נושאים ועיצובים מסובכים מדי

• מדיה מוטבעת כגון סרטוני וידאו שנשלפים מאתר אחר

• שימוש כבד ביישומונים


כל האמור לעיל יכול להשפיע לרעה על מהירות הדף שלך, במיוחד מדיה מוטבעת ותמונות לא ממוטבות. המקום שבו אתה מארח האתר שלך משנה גם הוא מכיוון שכל המארחים אינם נוצרים שווים. אחסון אתרים זול יכול לעלות לכם כסף מבחינת מהירות.


אופטימיזציה למהירות דפים במובייל


מכיוון שאנשים רבים משתמשים בטלפונים שלהם אך ורק לגלישה באינטרנט, אופטימיזציה של מהירות הדף הנייד היא חשובה מאוד. זכור, דפי מובייל נחשבים בנפרד לתוצאות SEO. דפי האתר שלך לנייד אינם יורשים אוטומטית את דירוג ה- SEO של האתר הראשי. משתמשים המחפשים במכשירים ניידים מחלקים את דירוג הדף שלהם בנפרד בהתבסס על מהירות הדף של האתר בנייד ולא על מהירות העמוד של האתר הראשי.


המשמעות היא שבעלי אתרים צריכים לשים לב לא פחות (אם לא יותר) למהירות האתר הנייד שלהם. ככל שהשימוש בחיפוש במובייל ממשיך לגדול בקצב מעריכי, גם הביקוש הצרכני למידע בהרף עין גדל. המחפשים דורשים סיפוק מיידי, וכדי לספק זאת, דפי האתר שלך לנייד חייבים להיות מותאמים.


דרישות אלה לאופטימיזציה לנייד אינן חדשות. גוגל הציגה עונשים על היענות לנייד כבר בשנת 2016, אך חברות רבות המשיכו להתעלם מהמרכיב המכריע הזה של קידום אתרים. כל האלמנטים המפורטים למעלה חשובים לא פחות לגרסת האתר שלך לנייד כמו לגירסה הראשית. למעשה, שינוי הנושא או העיצוב של אתר הנייד שלך עשוי להיות המפתח לשיפור הביצועים שלו.


אופטימיזציה למהירות דף אתר


יש לפתח ולהקפיד על אסטרטגיית ייעול מהירות דפים באתר כאשר יתווספו דפים נוספים לאתר החברה שלך. צריכים להיות תקנים שמנחים את המעצבים שלך כיצד לייעל את התמונות, את הכללים לשימוש במדיה מוטמעת, ואת השימוש ביישומונים ותוספים.


אם אתה מארח אתר משלך, מפתחי האתרים שלך צריכים להקדיש תשומת לב למהירות השרת, שימוש ב- API ושמירת המטמון. גורמים אלה מכונים לעתים קרובות "קידום אתרים טכני" מכיוון שהם קיימים מאחורי הקלעים ואינם חלק מהחלקים הנגישים של האתר שלך.


מבחן אופטימיזציה למהירות הדף


מניסיוני, מבחן האופטימיזציה למהירות הדפים היחידה שחשוב לך לדאוג היא מבחן PageSpeed ​​Insights של Google. אתה רוצה שהדפים שלך יראו כולם ירוקים במבחן זה. החדשות הטובות הן שגוגל תספר לך מדוע הדפים שלך אינם מביאים ביצועים טובים במבחן זה, אך הם אינם מספקים מעט להסביר כיצד לתקן זאת.


המטרה הסופית של גוגל היא ליצור את חווית המשתמש הטובה ביותר שהיא יכולה עבור מחפשים. המשמעות היא מתן מידע רלוונטי ועדכני. עם זאת, ענקית הטכנולוגיה גם יודעת כי אין סיכוי שמשתמשים יחזיקו מעמד עד לטעינת דף. קבלת משהו, כל דבר, נטען על מנת שהמשתמש יתחיל להסתכל בעוד שאר העמוד נטען יכול להיות מפתח לכך.


שורה תחתונה


תחשוב על הרגלי הגלישה שלך. אם לא היית מחכה לטעינת דף, מדוע היית מצפה מהלקוחות שלך לעשות זאת? גם הם לא היו. לכן חשוב להבין שכל לקוח שמקפיץ מהאתר שלך עלול להיות מכירה אבודה.

להצטרפות