איך לקדם חנות אינטרנטית

מאת: מערכת שיפט דיגיטל

בעבר, מכירת מוצרים הייתה באמצעות חנות פיזית מוגבלת לקהל לקוחות מקומי בעיקר. כיום כל מה שאתה צריך כדי לפרסם את המלאי שלך הוא גישה לאינטרנט ואתר. חנות אינטרנטית מקלה על לקוחות ברחבי העולם לקנות ממך. אך קידום יעיל הוא הכרחי כדי שיגיעו אליך ולא אל המתחרים.

איך לקדם חנות אינטרנטית

אם אתה לא מקדם את אתר המסחר האלקטרוני שלך, לקוחות לא יוכלו למצוא אותו. מגוון שיטות פרסום בחינם ובתשלום זמינות באינטרנט, המאפשרות לך לבחור את השיטות המתאימות ביותר לתקציב ולתוכנית העסקית שלך.


1

החל אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) על אתר המסחר האלקטרוני שלך. טכניקה זו מקלה על מנועי החיפוש, כגון גוגל ובינג, למצוא את האתר שלך. פזר מילות מפתח רלוונטיות ברחבי האתר שלך כדי למשוך מנועי חיפוש. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדים יד שנייה, השתמש במילות מפתח וביטויים כמו "חנות יד שנייה מקוונת" ו"קנה בגדים משומשים ". אל תשתמש יותר מדי בפלאש או ב- Javascript. מנועי חיפוש מתקשים "לראות" תוכן מסוג זה.


2

התחל ותתחזק בלוג המתייחס לאתר החנות האינטרנטית שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר תקליטורי DVD באתר שלך, כתוב מאמרים על מהדורות סרטים חדשות בבלוג שלך. קשר את הבלוג ואתר המסחר האלקטרוני יחד. אם קורא אוהב את הבלוג שלך, הוא עשוי לבקר באתר שלך.


3

מצא פורומים הקשורים לאתר המסחר האלקטרוני שלך. השתמש בכתובת האתר שלך כחתימת הפורום שלך, אם יורשה לך לעשות זאת. השתתף באופן קבוע בדיוני פורום. הכירו כרזות אחרות וספרו להן על האתר שלכם.


4

הוסף את האתר שלך למקומות Google ולספריות אחרות אם לעסק שלך יש מיקום פיזי. מקומות Google פועלים בצורה הטובה ביותר אם אתה מנסה למשוך לקוחות מקומיים.


5

חפש אתרים אחרים הקשורים לאתר המסחר האלקטרוני שלך. שאל את בעל האתר אם הוא מעוניין לקשר לאתר שלך. אם הם מסכימים, החזר את הטוב על ידי הצבת קישור לאתר שלהם באתר שלך.


6

השתמש בכוחם של אתרי הרשתות החברתיות, כגון טוויטר ופייסבוק, כדי לשתף את אתר המסחר האלקטרוני שלך עם אחרים. צור דף פייסבוק המוקדש לאתר המסחר האלקטרוני שלך ועודד לקוחות להפוך לאוהדים שלך. השתמש בטוויטר כדי לצייץ על המכירות שלך, מבצעים מיוחדים וחדשות הקשורות לאתר שלך.


7

צור כרטיסי ביקור וחוברות עם כתובת אתר המסחר האלקטרוני המודפס עליהן. חילק אותם מתי שמתאים.


8

בקש מלקוחות קיימים לספר לחבריהם על האתר שלך. בתמורה, הציעו הנחה ברכישה עתידית.


9

קנה מודעות לפי קליק (PPC). מודעות ממוקדות אלה מופיעות בתוצאות החיפוש. אם מישהו לוחץ על המודעות, הוא מבקר באתר שלך ואתה משלם עמלה. פרסום מסוג זה הוא די יעיל, אך לעיתים קרובות יקר.

להצטרפות