איך הופכים גולשים ללקוחות

מאת: מערכת שיפט דיגיטל

רוצים לדעת מה הופך מבקר באתר ללקוח? ישנן היבטים רבים למכירה מקוונת, במיוחד אם אתה משתמש במשפך מכירות. כאן תגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל להפוך גולשים לקונים. עושים זאת על ידי ניהול הציפיות שלהם, השגת הביטחון העצמי והעלאתם למשפך המכירות שלך.

איך הופכים גולשים ללקוחות

מכירה מתחילה לפני שהמבקר מגיע לדף הנחיתה שלך

הכרחי שתנהל את הציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלךניהול הציפיות מתחיל עוד לפני שהצופה שלך מגיע לדף האינטרנט שלך. אם אתה מסוגל להשפיע על מה שאנשים רואים ושומעים לפני שהם מגיעים לדף הנחיתה שלך , אז יש לך הרבה יותר סיכוי להמיר את הלקוח.

 

האם ניהול ציפיות פירושו מיקוד?

מיקוד הוא חלק גדול בניהול הציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, אך הוא רק חלק מהתהליךאם אתה ממקד את הצרכנים שלך טוב מאוד, אז דפי הנחיתה שלך יתמלאו בלידים חמים. מצד שני, אם אתה ממקד את הצרכנים שלך בצורה גרועה, דפי הנחיתה שלך יתמלאו לזמן קצר באנשים לא מעוניינים שיברחו במהירות מהאתר שלך.

 

מדוע ניהול הציפיות חשוב להמרה?

אם אתה רוצה להפוך אנשים ממסתכלים לקונים, עליך לקבל גישה אליהם לפני שהם מגיעים לאתר שלך, כך שתוכל להשפיע עליהם בדרך כלשהי. אתרי מסחר אלקטרוני רבים עושים זאת על ידי כתיבת פוסטים של אורחים על המוצרים שלהם וקישור חזרה לדף הנחיתה של המוצר. אתרי E-Commerce מסוגלים לנהל ציפיות על ידי כתיבת דברים טובים על המוצרים שלהם בפוסטים האורחים שלהם. כאשר הצופה לוחץ על הקישור בתוך פוסט האורח, הוא או היא כבר נחשפו למוצרי אתר המסחר האלקטרוני באור חיובי. שיטה פופולרית יותר לניהול ציפיות של קונה פוטנציאלי היא מודעות שותפים . כמנהל האתר, אתה יכול לשלוט על מה שהצופה רואה במודעת השותפים, ומכאן שאתה יכול לגזור איזושהי השפעה על הצופה שמשפיעה בכך על מה שהצופה מצפה מהאתר/דף הנחיתה שלך. מודעות שותפים הן גם כלים מצוינים מכיוון שהן מאפשרות לך למקד ביעילות רבה. לדוגמה, אתה יכול לבחור את סוגי מילות המפתח שקהל היעד שלך היה בוחר, ואפילו תוכל להכתיב באילו מיקומים גיאוגרפיים המודעות שלך יופיעו, ובאיזו שעה ביום הן יופיעו.

 

האם זה משנה אם אני מנהל ציפיות או לא?

נניח שאבי הוא גבר בעל הכנסה נמוכה מאוד, והוא מחפש קומקום חדשהוא רואה קישור לאתר שאומר "קומקומים באיכות גבוהה" וקישור נוסף לאתר שאומר "קומקומים זולים". כל קישור מגדיר את אבי עם ציפייה מסוימתהוא לא הולך ללחוץ על "קומקומים באיכות גבוהה", אך הוא ילחץ על הקישור "קומקומים זולים". כשהוא יגיע לדף הנחיתה של קומקומים זולים, הוא "יצפה" לראות קומקומים זוליםאם הוא ימצא קומקומים זולים, אז הוא יקנה. זהו הכוח לנהל את הציפיות שלוהקישור של "קומקומים באיכות גבוהה" עשוי להיות ארוז עם קומקומים זולים שאבי יכול להרשות לעצמו, אך לא סביר שהוא ילחץ על הקישורגם אם היה לוחץ על הקישור הזה, הוא "מצפה" למצוא קומקומים יקרים, כך שלא סביר שיקנה.

 

הלידים החמים מגיעים לדף הנחיתה שלך

נניח שכוונת היטב לצרכן שלך, ונניח שניהלת את הציפיות שלו. במצב זה, מבקר דף האינטרנט שלך הוא ליד חםמדובר באדם שיכול ומסוגל לקנות. כעת עליך לשכנע אותו ולהמיר מגולש לקונה. בשלב זה בתהליך המכירה, עליך להכות לצופה את נקודת המכירה העיקרית שלךהוא חייב להופיע בשליש העליון של דף האינטרנט (במיוחד אם הצופה מבקר באמצעות דפדפן של מכשיר נייד). נקודת המכירה צריכה להיות קשורה ישירות לכל ציפייה שהייתה לצופה בעת הנחיתה באתר שלךאם אבי מחפש קומקומים זולים, הצג לו כמה מחירי קומקומים זולים ו/או אפשרויות מוזלות בתוך השליש העליון של הדף.

 

הטבה על גבי הטבה 

מתחת לנקודת המכירה העיקרית, עליך להוסיף נקודת מכירה נוספתאל תדבר על תכונות בדף הנחיתה שלךלדבר על הטבות. מתחת לנקודת המכירה העיקרית צריכה להיות נקודת מכירה נוספת (הטבה)מתחת לזה צריכה להיות נקודת מכירה נוספת, ועוד אחת ועוד אחת. אין להתפאר בתכונות בשלב זה, אלא להתמקד ביתרונות המוצר שלך. אל תגיד, "למקפיאים שלנו יש מצב להפשרה אוטומטית." תגיד שהמקפיא מאוד קל תחזוקה. במקום להגיד שהמקפיא שלך משתמש ב -20% פחות אנרגיה בהשוואה למתחריו המובילים, אמור שמדובר במקפיא חסכון באנרגיה שיחסוך לבעלים כסף בחשבון החשמל שלו. אל תגיד שלמקפיא יש שלושה מדפים נשלפיםנניח שהמקפיא תוכנן כך שיתאים לארגונומיה יותר מזון מאי פעם.

 

צור משפך מכירות שמתחיל עם דף הנחיתה שלך

הצופה שלך נמצא כעת בדף הנחיתה שלך, ליד חם, ומתחבט בנקודות המכירה וההטבות שלךהגיע הזמן להכניס את המבקר שלך למשפך מכירות. משפך מכירות הוא מילה נוספת לחוויית הלקוח שמובילה אותו להחלטה לקנותיש האומרים שמשפך המכירות מתחיל לפני שהצופה מבקר בדף האינטרנט שלך, אך אנו מתחילים מדף הנחיתה שלך. צור משפך מכירות על ידי שאל את עצמך באיזה מוצר הצופה שלך יתעניין. לאחר שהחלטת מה כל לקוח מסוים רוצה לקנות, עליך לתת לאותו אדם חוויית משתמש ייחודית באמצעות האתר שלך.

 

דוגמא לחוויית משפך מכירות

סאלי בת 36 ונמצאת במעמד הביניים הנמוךיש לה ילד אחד והיא גרושה. מחקר השוק שלך מציע שהיא תבחר בקומקום שחור ומעוצבהיא רואה את הכרטיסייה למכשירי מטבח ומציינת את היתרונות הגדולים שהפגנת בדף הנחיתה שלך. סאלי מסתיימת בדף שבו הקומקום השחור נראה נחמד יותר מהאחריםלאחר מכן היא מבחינה כי הקומקום השחור אוזל במלאי וכי הוא הוזל שבעה אחוזים מהמחיר המקורי. כל זה הוא חלק ממשפך המכירות שלהזה תוכנן על ידך לפתות אשה גרושה בת 36 לקנות את הקומקום השחור שלך. הקומקום לא ממש אזל במלאי, התמונות האחרות נראות פחות מושכות בעיצובן, וההנחה של שבעה אחוזים היא רק למשוך את עינה אל המוצר. סאלי מתרשמת מהקומקום השחור, ולכן היא לוחצת לדף המוצרכאן היא רואה את כל היתרונות המפורטים ואת התכונות המשויכות שלהם. לדוגמה, היא רואה שהקומקום יחסוך לה 35% בחשבון החשמל בהשוואה לקומקומים אחרים, מכיוון שהוא 180 וואטבאתר שלך כתוב שהקומקום עמיד בגלל מעטפת האלומיניום ותחתית הנירוסטה (תכונה).

 

המראות, הצלילים וההנחיות שמובילים מישהו לקנות

משפך המכירות שלך כולל את כל מה שכל לקוח דמוגרפי רואה כשהוא/היא/הם מבקרים בדף הנחיתה שלךהגדר דף נחיתה אחר לכל דמוגרפיה אם תרצה. לדוגמה, אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני שמוכר צעצועים, תוכל למשוך ילדים לדפי הצעצועים שלך על ידי פרסום בפייסבוק וליצור דף נחיתה המתאים לילדיםתוכל ליצור דף נחיתה נפרד לגברים מבוגרים. תוכל לפרסם קישורים לצעצועים איכותיים ועמידים לאורך זמן ב- Google+, ולתת להם לנחות על דף שנועד במיוחד עבורםלדף הנחיתה יהיה נושא שונה מאוד מזה שיש לדף הנחיתה של הילדים. אולי דף הנחיתה למבוגרים מתחיל משפך מכירות שמוכר את הרעיון של רכישת צעצועים לילדיו שהם תמורה טובה לכסף, חינוכית, ידידותית לסביבה, בריאה ובטוחה.

 

הסר מכשולים ובדוק שוב ושוב את האתר שלך

המפתח לביצוע מכירה באתר שלך הוא להסיר כל מכשול להצלחתךזה נכון במיוחד כאשר אתה מתמודד עם התשלום שלך. אם תהליך העיבוד לוקח יותר מדי זמן, אם הדף לוקח יותר מדי זמן לטעון, אם חידת הקפצ'ה קשה מדי, או אם ישנן מכשולים להתקדמות המשתמש שלך - כל אחד מהדברים מהווה מכשול שיש להסיר. .

 

מסקנה - לרשום, לבדוק, לנסות ולטעות ... ולהפעיל היגיון בריא

זה כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתחיל להפוך את מבקרי האתר שלך לקוניםהשפיע עליהם לפני שהם מגיעים, הראה להם יתרונות, הפוך אותם למשפך המכירות שלך, הוביל אותם לעבר המוצר שאתה רוצה למכור, והראה להם את המוצר שלך בפירוט לפני שהצופה קונה. רק זכור לבדוק את השיווק הנוכחי, דף הנחיתה ומשפך המכירות שלך כדי להיות בטוח שהוא מותאם לסוג הצופה שיבקר באתר שלך.

 

להצטרפות